Dernier message de la page précédente :
L'article de gateworld:La traduction de Ledelirium:CITATION Dr. McKay's lips get quite a work-out in "Duet," an early Season Two episode of Stargate Atlantis, actor David Hewlett told GateWorld. (Beware of minor spoilers.) In the episode, the mind of a female security officer is stuck in McKay's head and is able to take control of him.
"['Duet' is] the kissing bandit episode, where I have to make out with every single person on the set, man, animal, and beast!" Hewlett laughed. "Here's the problem: She's got a crush on Beckett. So when she gets control of my body ... Have you seen 'Ghost?'
"Me and Paul [McGillion] have some 'intimate' scenes, shall we say -- which was as shocking I think to our characters and ourselves as it was to the rest of the crew.
'Duet'
Rodney McKay gets up close and personal with Atlantis's Dr. Katie Brown (Brenda James) in "Duet."
"Paul and I, our little thing was probably easier to do just because we know each other well enough. It's like mercifully unerotic! It's these poor actresses who've had to come in and on their first day they're supposed to be making out with me. And I'm just like, 'I'm really sorry. Hi!'"
"Duet" is expected to air on August 5 on The SCI FI Channel, as the fourth episode of Season Two. Check out GateWorld's episode guide for more
CITATION Les lèvres du Dr. McKay ont eu une sacrée dose d’entraînement dans l’épisode "Duet", un épisode du début de la deuxième saison, révèle David Hewlett. Dans l'épisode, l'esprit d'un officier de sécurité féminin est coincé dans la tête de McKay et peut prendre les commandes de ses mouvements à tout moment. L'épisode est un enchaînement de baisers, il réunit à la fois le coté animal et bestial de l’homme !
« Voila le problème : Elle a un faible pour Beckett. Ainsi quand elle a les commandes de mon corps... moi et Paul [McGillion] avons quelques scènes 'intimes' ce qui d’ailleurs était aussi choquant pour nos personnages que pour nous même ainsi que l’ensemble de l’équipe de tournage.
Il était plus facile de faire notre petite chose Paul et moi parce que nous nous connaissons assez bien. C’était comme le plus gros truc complètement opposé à l’érotisme ! C'est ces pauvres actrices qui sont venues pour travailler et qui ont du faire ces choses avec moi. Je leurs disais avant tout « Je suis désolé ! Bonjour ! »